Vill du ha Spotify Gratis.?


Vill du ha Spotify gratis.? Gå in på denna länken: GratisSpotify

Vad är Spotify: Spotify är en sida man laddar ner musik, den är inte gratis om man bara laddar ner den då kostar det för varje låt du laddar ner, men om du går in på denna sidan så är spotify HELT GRATIS (det garanterar jag).


Jag ska visa hur gör här: 
När du går in på länken kommer denna sidan fram, skrolla ner (rulla ner)


När du har skrollat ner kommer denna bilden upp: 
Skriv in din e-post och ditt önskade lösenord, fyll i när du föddes och tryck på "Bli medlem"



De får ett mail och i mailet finns en länk som bekräftar medlemsskapet. (om du inte får något mail testa att bara logga in)
Sen är det bara att logga in.


För att få Spotify måste du utföra en gratis kampanj (bara svara på lite frågor) och sedan bjuda in 6 st vänner. 
När du har gjort det får du Spotify helt gratis.!




Är det något du inte förstår skriv en kommentar så svarar jag så snabbt jag kan.!


Alla bilder har länken så du kan bli medlem snabbt


Vem vill inte ha gratis musik utan att vara olaglig.?





Kommentera
Postat av: anton

ja gärna! :) jag lägger till dig nu!

2010-04-11 @ 14:56:48
URL: http://lillakab.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: ja, det kan vi göra=)

2010-04-11 @ 16:11:03
URL: http://durrr.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Ja ;)

2010-04-11 @ 18:54:42
URL: http://claaaudias.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0