VÄSTAR

VÄSTAR.!

Party vest. 

Jag älskar dessa västar, men jag har nog ingen väst i garderoben..tror jag..
Jag får nog ta och inskaffa en väst.

Väst är ett lika bra fest plagg som kavajen, men kavajen är något värmare pågrund av att den har armar. 

Men jag tycker ändå att västen är ett toppen plagg.



Prisen kan vara något otydliga, eftersom det är en liten bild. 
1. BikBok marinblå - 349 kr
2. Nellt.com Rare - 279 kr
3. TopShop grå - ca. 650 kr
4. H&M Marinblå paljett - 299 kr
5. Only päls - 299,95 kr
6. BikBok päls - 499 kr
7. TopShop vit päls - ca. 1 500 kr
8. H&M blazer vest - 199 kr
9. BikBok Skinn väst - 499 kr

Vilken är er favorit.?



Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0