Våga vara slampa.?





Våga vara slampa.? artikeln finns HÄR.

Jag skulle verkligen inte uppmana till att bli en slampa.!

Jag har själv stadigt förhållande, förlovad sedan ett år tillbaka. 
Att vara en slampa är inget bra, enligt mej. Man ska vara rädd om sin kropp och vad man gör med den. 
Att ha sex med random gays är inte bra eller genomtänkt. Men det är klart alla vill ju inte ha ett förhålland. Men att "leka" sådär är verken bra för dej själv eller för ditt rykte. 

Jag menar att det kommer bara bli problem i slut ändan. Jag tycker att man ska välja vem man vill ha sex med och att det ska betyda något.
Om man bara har sex hit och dit blir det svårt när du väl vill hitta någon och starta ett liv med. 
Jag tycker inte man ska ha sex med för många. Det är klart man ska prova på och så, men i lagom mängd.


Men det är min åsikt. Ni får gärna tycka och tänka.

(Obs! I mitt inlägg menar jag både män och kvinnor.)

Om ni håller med mej eller om ni inte håller med mej, det kan ni skriva en kommentar om :).




Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0