Linser.?

Sugen på att skaffa färgade linser, bara för att ha lite då och då. 
Jag tycker om min naturliga ögonfärg, men det vore kul och byta ibland. Eller vad tycker ni.? =)

Men jag vet inte riktigt vilken färg.. 

...kanske grönare (än vad jag har).. 

..eller bruna..

..eller helt svarta..

Dessa linser finns på färgadelinser.com De ligger på 200 kr ungefär.



Det är väl så, de man inte har vill man ha. 
Har man rakt hår vill man ha lockigt, har man bruna ögon vill man ha gröna..
Människan är knasig på de sättet. Vi blir aldrig nöjda.



Min naturliga ögonfärg är grön/grå.



Eller vad tycker ni, skulle ni vilja ha en annan ögonfärg.?




Kommentera
Postat av: Matilda

bruna är jättefint :)

dock är det ganska vanligt med bruna linser, så gröna skulle sticka ut!

2009-12-01 @ 17:53:33
URL: http://hejbus.blogspot.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0