Julkalender: 2009 vs 1996

Nya julkalendern 2009.


Handling:
Superhjältar, superskurkar, äventyr, humor och massor av musik - det är ingredienser i årets julkalender: Superhjältejul. Superhjältarna är Supersnällasilversara och Stålhenrik, och superskurkarna är många och otäckt påhittiga för att göra livet surt för jordens barn.





Det blir en superhjälte julkalender i år.
Jag tycker att julkalendrarna de senaste 10 åren har varit rent ut sagt SKIT.!
Vi får se om denna julkalendern blir något bra.




Jag har en topp fem lista på de enda och de bästa julkalendrarna genom tiderna:


1. Mysteriet På Greveholm - 1996


2. Sunes Jul - 1991



3. Pelle Svanslös - 1997



4. När Karusellerna Sover - 1998



5. Teskedsgumman - 1967




Kommer ni ihåg dem.? Vilken tycker ni är bäst.?

Jag älskar dem, speciellt Mysteriet på greveholm, jag kollar på den fortfarande, väldigt ofta.



(De 5 julkalendrarna i topplistan finns att köpa på CDON.COM)






Kommentera

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0