En titt i mammas garderob = FYND.!

Igår var jag och mamma och tittade i hennes garderob, det fanns jätte mycket snygga gamla kläder.!

Såna som hon använde när hon var i 20 års-åldern. 

Jätte roligt, men modet kommer ju tillbaka hela tiden, men det ändras alltid lite ändå. Färger, mönster och längd, det är bara en del. 
Men längden på kläderna går såklart att fixa till, jag och mamma ska lägga upp kläderna imorgon för att jag är ledig =).

Det blir roligt, ni ska få se när kläderna är klara =). 





Jag hittade också ett par skinnvantar, perfekt till min röda jacka som kommer på posten snart. 

Detta är vantarna jag kommer använda i vinter:






Kommentera
Postat av: Paula

dom vita var skit söta!

2009-11-16 @ 23:38:32
URL: http://shefabulous.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0