H&M´s Sonia Rykiel

Vad tycker ni om H&M´s nya franska samarbete.?

Design av Sonia Rykiel. 



Jag var där igår och kollade på underkläderna. 
Jag tycker att de är hemska.!
Inget snyggt alls.!

* Jag tycker att de stora trosnorna borde försvinna, de är gamla tant trosor, enligt mej.
* Bh:arna de ser ut som att de är till barn. Inget snyggt eller sexigt med dem.
* Bodyn ser med jätte konstig ut och inget snyggt eller sexigt med den heller.

Men däremot älskar jag Sonia Rykiel, hon verkar så fri och rolig. Hon gör sina modevisningar så annorlunda och glada. Hon verkar vara en fantastisk person. 
Hon har gjort så mycket snyggt, men denna gången var det ingen hitt..


Jag tycker att detta är en FLOPP.!


Vad tycker ni.?


 



Kommentera
Postat av: Sofie

Ja jag menar att de blir en länk :) de va lite svårt att förklara när jag inte kom på ordet :)

2009-12-06 @ 13:28:28
URL: http://ppriinsessan.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0