SOLA = Energi, Brun

Nu har jag börjat sola lite, får inte se någon sol på dagen så måste få i mej lite energi och lite färg =).

Behöver bli lite brun nu till julen
Då kan man kombinera solningen med lite brun utan sol lotion.

Jag använder Dove. (Men använd inte det varje dag, planera det jämt.) 

Att sola solarie är inte farligt.!
Förklaring:

Solarie solning är inte farligt om du inte..
..solar för länge
..bränn dej
..sola för ofta

Varför är inte solarie solning farligt.?
Jag kan berätta att det är farligare att sola utomhus, det är större chans att du får cancer om du solar utomhus.
Solstrålarna utomhus innehåller både vitaminer, farliga strålar och strålar du blir brun av.
Men solariet innehåller bara vitaminer och strålar du blir brun av. Du slipper de farliga strålarna.
Men om du bränner dej så har du risk att få cancer. Därför kan alla sola med motta, sola så att du inte bränner dej.!

(Denna fakta kommer från en expert som verkligen vet vad han pratar om.)



Kommentera
Postat av: charlie

hhhah eller hur! :D

2009-12-03 @ 20:20:32
URL: http://redandblack.se
Postat av: charlie

har du sett alla outfits jag har? :O

2009-12-03 @ 21:22:37
URL: http://redandblack.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Tack för att du kommenterar
Kommentera precis vad du känner för.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0